DAY 2# MOVIE YANG PALING BEST PERNAH ANDA TONTON

1# NGAYONG NANDITO KA


Best giler cita nie sebab aku minat giler-giler kat Jericho Rosales and Kristine Hermosa
Start dari tengok Pangako Sa Yo dulu sampai la sekarang aku akan minat apa-apa saja movie/drama yang depa berdua nie berlakon
Movie nie aku beli VCD original beb...haha~
Cita Forevermore pun aku beli juga...
Sanay Wala Nang Wakas cari VCD x jumpa...sob3~
Minat giler-giler kat Kristine Hermosa...Perfect woman lah...
Mata Kening Hidung Mulut sumalah cantik...
Fanatik siap lukis potret Kristine Hermosa lagi...tapi tak bape nak jadi la..almaklum lah tangan kayu...haha
tak caya tengok kat [SINI]
mesti hampa gelak kalo tengok...ish malu den kekeke







Best kan lagu tema cita nie...
Romantik you...haha

2# CUN

Okeh nie cita kedua yang aku minat...sebab.........
sebab.....
aku tengok cita nie ngan encik kumbang...ngeeee~
Bagi la cita apa pun if aku tengok ngan Encik Kumbang aku akan rasa movie paling best pernah tengok....kekeke
Kalo kasik National Geographic pun aku akan cakap best...haha -yola tu cik kumbang-
Lagi satu sebab cita nie cakap utara...kelakar...orang utara je la faham....ehe








p/s:ekceli banyak lagi tapi malas nak story mori...kekeke~
-awat asik duk gelak camni je nih-

Movie lain:
1.Mujhse Dosti Karoge *sebab Hrithik Roshan & Rani Mukerjee berlakon wink2~*
2.Tak dapat berfikir nanti hapdet len *ntah pape je kan kui3*


DAY 1# LAGU YANG ANDA DENGAR HARI INI
Cik Kumbang

A Freelance Graphic Designer."The only normal people you know are the ones you don’t know very well"

6 Comments

Terima kasih datang Belog Cik Kumbang & komen sini.
Nanti Cik Kumbang reply di blog korang ye (^_^)
Jom Like Belog Cik Kumbang di facebook !
Blog Archives for Mobile View

  1. hani pon suka dua2 movie tu..yang filiphine tu sgt suka kot..boley la pinjam cd nye kat cik kumbang.hehe..cite cun tu kelakar n comel kan =)

    ReplyDelete
  2. @Nad:
    xpernah tgk?...
    xpe bole tengok kat youtube..rsnya ada kot...ehe :p

    ReplyDelete
  3. @CikHaniBhulat:
    bole2 ehe :p
    em...best cita cun tu sweet je...like30x + klakar...^___^

    ReplyDelete
Previous Post Next Post