DAY 26# 15 FAKTA TENTANG ANDA


LIMA BELAS?....awat banyak sangat nie haish3~

1.Nama sebenar Nur Fatin
2.Kadang-kadang agak blur haha
3.Suka berangan
4.Suka tengok cerita hantu *kawan aku cakap "fatin kalo tengok cita hantu memang xde perasaan"*
5.Kalo g kedai makan jarang order air sebab aku hanya akan minum 100ml sahaja
6.Penyabar
7.Suka shopping
8.Suka benda simple
9.Bila ada orang buat aku sakit hati aku diam je, sampai satu tahap 'beliau' itu dapat sumthing bad aku akan *senyum tak perlu kata apa-apa* haha [dalam hati-maybe itu balasan dia sbb buat aku sakit hati]
10.Tak pernah letak link blog kat FB sebab tak suka kawan-kawan tahu aku ada blog ...if ada sapa-sapa pernah mentionkan pasal blog nie kat FB aku, mmg aku akan post iklan Churp-Churp dengan banyaknya...motif satu je nak hide kan post pasal blog aku hahahaha~
[Kat Page Blog tu dikecualikan la hehe]
11.Malas makan
12.Kurus
13.Rendah kot
14.JARANG letak gambar sendiri kat FB mahupun blog [kalo letak pun xsampai 10minit pastu delete haha]
15.Fall in love with design
Cik Kumbang

A Freelance Graphic Designer."The only normal people you know are the ones you don’t know very well"

1 Comments

Terima kasih datang Belog Cik Kumbang & komen sini.
Nanti Cik Kumbang reply di blog korang ye (^_^)
Jom Like Belog Cik Kumbang di facebook !
Blog Archives for Mobile View

  1. http://www.facebook.com/pages/Fancy-elastic-ligature-for-braces/170105396356281

    CHECK OUT THIS PAGE!
    fancy elastic ligatures now in malaysia :D
    choose your favourite pattern mickey,flower or hello kitty in 25 choices of colours!
    there's also GLOW IN THE DARK ligature for your braces!
    WOW! be the first among your friends to have these cool fancy ligatures for your braces :D

    ReplyDelete
Previous Post Next Post