HILANG DAN MUNCUL

Assalamualaikum....

GEMS - Graduate Employability Management Scheme 

*tetiba rasa xreti nak menulis haha*Lama den xupdate blog nie.Actually aku menghilangkan diri ke cherating,Pahang selama 2 bulan.Aku join GEMS program.BEST ooo join program nie.Banyak yang korang boleh blajar dari orang yang berpengalaman, plus korang boleh asah korang punya interpersonal skills kat sni.Ada macam-macam aktiviti and memang pack la setiap hari.Agak penat tapi enjoy ^__^.Main bola jaring,buat istana pasir,choral speaking,drama,nasyid and macam-macam lagi aku join hahaha...macam xpercaya je...Serius enjoy je g sana dan yang paling penting banyak ilmu berharga yang aku dapat dari program GEMS nie.So aku suggest kepada para graduan yang belum dapat kerja lagi join la program nie..BEST bangat !!!

Pssssttt:Before aku join program nie aku siap search ag kat google blogger-blogger yang pernah join,suma cakap best.Kalau korang berminat try la search kat google sebab diorang lagiiiii banyak cerita pasal aktiviti kat GEMS tu.Aku xpandai sangat nak bercerita-cerita nie.Memang failed abihla haha~

DESIGN 2 BULAN LEPAS




Terlampau busy kat GEMS xsempat langsung nak update blog.Order dari customer pun banyak yang tertangguh.tssskkkk....
Tak sempat nak buka order lagi buat masa sekarang sebab tengah settlekan order yang lepas-lepas.maap ye huhu~
Cik Kumbang

A Freelance Graphic Designer."The only normal people you know are the ones you don’t know very well"

4 Comments

Terima kasih datang Belog Cik Kumbang & komen sini.
Nanti Cik Kumbang reply di blog korang ye (^_^)
Jom Like Belog Cik Kumbang di facebook !
Blog Archives for Mobile View

  1. patut la xde dengar khabar pon!!huhu~selamat kembali~

    ReplyDelete
  2. takpe...kamu tak hilang di hati akak dik.ehikkss...ku kejar mu disini & disana(fb) ahakkks :)

    ReplyDelete
  3. @Kak Izwa: ehe ^__^ ku kejarmu jua :p

    ReplyDelete
Previous Post Next Post